4 Kasım 2015 Çarşamba

ÖÖY 1 Dersi Uygulamaları

ÖÖY 1 Dersi


Uygulama 3:

İki-dört kişilik gruplar halinde

a) İlköğretim okulları için 2007-2012 yılları arasında kullanılan Bilgisayar dersi öğretim programı ile Ortaokullar için 2012 yılında yürürlüğe girmiş olan Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersinin programını karşılaştırınız.  Bu iki programın dayandığı eğitim felsefesi, öğrenme yaklaşımı, amaçları, hedefleri, içerik ve öğretim durumları ve değerlendirme vb. açısından aralarındaki benzerlik ve farklılıkları tartışınız. Sonuçları bir rapor halinde ve bir infografik halinde sununuz.


b) 2005 yılında yürürlüğe girmiş olan bilgi ve iletişim teknolojisi dersi öğretim programını inceleyiniz. Daha önce lise düzeyi için kabul edilmiş ve yürürlükten kaldırılmış bilgisayar dersi programlarını araştırınız. Eski Bilgisayar dersi programlarıyla 2005’te kabul edilmiş yeni programın dayandığı eğitim felsefesi, öğrenme yaklaşımı, amaçları, hedefleri, içerik ve öğretim durumları ve değerlendirme vb. açısından aralarındaki benzerlik ve farklılıkları tartışınız. Konu ile iligili raporunuzu üstteki rapora ekleyiniz.

Bu ödevin teslim tarihi: 11.11.2015 Çarşamba.

Kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder