2 Ekim 2013 Çarşamba

Uzaktan Eğitim ve e-öğrenme alanında makale bulabileceğiniz dergiler

Selam arkadaşlar,

Açık Öğretim Fakültesi üzerine yapılmış çalışmaların bir listesini "A REVIEW OF THE LITERATURE ON 
THE OPEN EDUCATION FACULTY IN TURKEY 1982-2002" başlıklı eserden inceleyebilirsiniz. Adı gözünüzü korkutmasın kitabın ikinci bölümü (yayınların listesi) Türkçe.


Uzaktan Eğitim ve e-öğrenme alanında makale bulabileceğiniz bazı dergiler ve linklerini de aşağıda iletiyorum.

Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE)

Turkish Jurnal of Educational Technology (TOJET)

Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi (ETAD)

Ayrıca ULAKBİM tarafından taranan dergilere tam metin erişim için http://www.ulakbim.gov.tr/cabim/vt/index.uhtml adresinden ULAKBİM Ulusal Veri Tabanları seçeneğini, oradan da TÜBİTAK Destekli Projeler Veri Tabanı ile Sosyal Bilimler Veri Tabanını seçiyorsunuz. Karşınıza gelen arama ekranında bütün alanlara göre ya da anahtar sözcük, yazar adı, başlık gibi alanlara göre arama yapabiliyorsunuz. Bulunan sonuçlarda tam metin linkine tıklarsanız araştırma makalelerini indirebiliyorsunuz.

Araştırma isteği uyandırmak dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder