24 Şubat 2014 Pazartesi

Mikroöğretimle ilgili Ayrıntılar

Merhaba arkadaşlar,

Mikroöğretim programı şu şekilde oldu. Cuma sabahı derslerin iki saat daha geç başlaması için girişimde bulundum ve dosyada da görebileceğiniz gibi olumlu sonuç aldık :)

Her iki hafta bir ünite bitirilecek şekilde sırasıyla İnternet, Kelime İşlemci Program, Hesap Tablo Programı ve Sunum Programı anlatılacak. Buna göre bir önceki ve bir sonraki haftalardaki arkadaşlarınızla birlikte 4. ve 5. basamak (6-7. basamağa da bakabilirsiniz) Öğretmen Kılavuz Kitap ve Öğrenci Çalışma Kitaplarından yararlanarak kazanımlara karar verebilir, planınızı oluşturabilirsiniz. Bu kılavuzları internetten edinebilir, ya da benden/ilk hafta sunum yapacak arkadaşlarınızdan alabilirsiniz.

Mikroöğretim süreinde kullanacağınız belgeler şunlar:

Mikroogretim programı

Mikroöğretim planlama rehberi
Mikroöğretim akran değerlendirme formu

Öz-değerlendirme için rehber:
Mikroöğretim Öz-değerlendirme raporu
Mikroöğretim öz-değerlendirme raporu-performans çizelgesi

Yarın uygulama saatinde ilk hafta sunum yapacakların planlarına bakacağız. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder